Monday, June 18, 2018

UNFOLLOW?

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 


U N F O L L OW . . . ?

Tak apa. Hari raya, aku redha je ko remove. Mungkin ada sebab tersendiri. Haha. Namapun takpenting.mungkin kerajaan baharu ni segalanya baharu. Pendirian manusia pun boleh berubah rubah. Mungkin, dulu cakap lain sekarang cakap lain. Mungkin dulu kawan sekarang lawan. Mungkin. Kita tak tahu apa dalam hati orang. Hmm.
Aku tak kesah, tapi aku sedikit terkilan.
Tipu cakap tak terasa tapi tu hak engkau.

Ni kali kedua. Macam budak-budak, padahal dah besar. Tak tahu apa alasan lagi. Biarlah. Lepas ni malas dah pun nak ambil Tahu. Nanti kang tak pasal-pasal dituduh melulu.

Ntah apa lagi cerita buruk pasal aku orang sebarkan. takpa, semua dah tepuk tangan termasuk engkau. Hehe. Tahniah la yer. Aku wish ikhlas ni. Cuma nak tahu ape ye motif semua ni? Macam-macam dah berlaku dalam hidup aku. Ape ye semua ni beb?

Sebab aku tak pernah benci kau, walau macamana pun ko cakap pasal aku, ko hina aku, ko perli perli aku. Ko buang aku bila ko dah hepi.

Takpe, aku okey.
Nakcakap satu je, “AKU TERKILAN!”


2 comments

June 18, 2018 at 8:20 PM

its normal. people change. be strong okay.

July 4, 2018 at 11:18 PM

People always change kak....from good to bad and so on, so just bear with it that's what people called life

Post a Comment