Friday, June 8, 2018

DIA DATANG LAGI...

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 


Dia datang lagi.
memberi kesakitan pada diri aku lagi.

Ya Allah, ampunkan dosa-dosa aku..
Berikan kesembuhan pada aku. Nak puasa ni sebak pulak. Dah nak raya dah ni sakit tu datang balik. Tak tenteram aku dibuatnya.
Terima kasih pada yang concern. Aku ok, cuma tak tahu la bila ajal aku sampai.

Maafkan sekali lagi hambaMu yang lemah ini. Untuk semua kawan-kawan, apa pun kita kena redha kan. Yer, bukan aku seorang yang sakit, yang susah. Ade ramai lagi sebenarnya.

Aku ingat pesanan seorang sahabat, Allah uji kita sebab kita kuat. Ya Allah, sebenarnya aku tak la berapa nak kuat sekarang ni.

Bila sakit tu datang, tak berani nak bagitau family, especially mak aku. Ermmm..
Macamana ni yer..?

Maafkan semua kesilapan aku ye kawan-kawan, sahabat blogger, kalau ada ayat sepanjang membuat posting menyebabkan korang terasa hati ke ape.

Doakan kesembuhan ini ye. Sakit yang teramat sangat semalam and 2 hari lepas.
Harap-harap dapat la beraya dengan family tercinta tahun ni walaupun kami tak cukup korum.

Sesungguhnya aku tahu Mati itu PASTI Ya ALLAH....