Monday, May 7, 2018

Come back!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Assalammualaikum wbt.

Hai bloggers & stalkers!

Aalhamdulillah, Tim kembali. But... Under recover and slowly back on track. It's a time for me to polish and shine again. Tudia. Pelat mat saleh dia mai dah. Kakak baru pulih dari sakit. 5 hari dah ngidap. Perit weh. Terbaring je kat rumah tak makan tak minum. kalau makan je muntah tak pun poo poo. Tambah pulak eksiden kereta baru ni. Adoii, dah jatuh di timpa tangga. Kereta aku teruk gilaa!!!! But aku ok, cuma dada je sakit sebab brek ngejut and terkena stering. dada. Sakit sikit je. Sakit lagi bila disakiti. Eh..?

alhamdulillah, aku waras lagi.

Baik dari sakit ini, macam-macam rasa. Pertama, kena banyak syukur. Bangun masih bernafas. Hirup udara bumi waima tak berapa bersih sangat sekarang ini. Penapis udara kuku kan ada. Hee... *ada yang tak paham ke?*

Terima kasih juga atas doa-doa kalian. Ada yang tak perasan pun awak tu lama tak online. Iyalah, ingat kau ctdk. Tak muncul 4 bulan ada yang sibuk nak tanya. 

Aku tak marah apatah merajuk dengan kau orang. Biasalah, kawan pun ada hal sendiri yang perlu diurus. Kiriman doa dan sepotong kata semangat pun sudah cukup dan memadai.

Sebolehnya berbaik sangka saja. Ada hari kita juga begitu. Mana mungkin dapat kita hadap semuanya. Ada terlepas pandang. Ada terkecil hati, ada terasa hati dengan kita.

Doakan ya kakak sihat sejahtera sentiasa yer. Dapatla update ape yang patut. Oh, nak gitau, ig aku dah ter"on" balik cuma malas nak bukak je. Aritu deactivate beberapa hari atas sebab tertentu. Tapi boleh pulak followers ko berkurang. Eh, ko ingat ko Janna Nick? Follower reramai juta-juta..? Ekekke. *kakak perasan* Nak delete akaun tapi sayang pulak gambar-gambar dalam tu. alahaii..

Now is my turn to come back. Ok, bagi jalan sikit. Kena libas dek Fairy Flaire aku tak jamin. Nak mula pinaukan mata kau orang. Tunggu ya. Haha!

p/s : aku ada beberapa barang nak letgo, which is IPHONE 7 PLUS (2ND USER), GARMIN FENIX 5 SAPPHIRE BLACK (NEW), MACBOOK air 11-inch (1ST USER), and ada beberapa small item yang aku nak jual. Eh jap, ni semua ORIGINAL ok. So, bila aku ada masa nanti, esok ke lusa, aku post pasal item tu ok.


Daa...!

2 comments

May 8, 2018 at 12:13 AM

Penapis udara cuckoo .. Eh betul ke ejaan dia tu
-_-#

May 8, 2018 at 12:32 AM

Haha. Memang saje je xnak mention spelling yg betul. Nk tgok org alert ke x. Kahkahkah🤣🤣🤣

Post a Comment