Sunday, April 29, 2018

Itu Yang Ko Nak

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 



Bukan melupakan tapi menghilangkan rasa itu.
Macam ko jugak, pelan-pelan blah gitu je.
Itu yang ko nak.
Aku cuba ikut rentak ko.
. Itu yang ko nak.
Jangan  tanya dan carik aku lagi.
Itu yang ko nak.
Aku cuba terima hinaan ko.
Itu yang ko nak.
Aku cuba terima hakikat dengan apa yang dah terjadi dalam hidup aku.
Itu yang ko nak.
Aku dah takda sesapa,
Itu yang ko nak.
Aku dah hilang kebahagiaan aku.
Itu yang ko nak.
Aku dah hilang kawan yang aku percayai.
Itu yang ko nak.
Aku percaya kata dan janji ko.
Itu yang ko nak.
Aku dah hilang segalanya.
Itu yang ko nak.
Aku dah banyak hilang semangat.
Itu yang ko nak.
Aku dah terima semua kata-kata ko dulu dan sekarang.
Itu yang ko nak.
Aku akan cuba hilangkan segala rasa.
Itu yang ko nak.
Sekali lagi, bukan maksud aku melupakan.
Tapi, MENGHILANGKAN RASA.
So aku diam je.
Itu yang ko nak dan suruh.

Akhir kata, aku pergi dulu dari hidup ko ok.
Itu jugak yang ko NAK SANGAT.

aku dah mengerti.
Aku blah luu..

p/s : aku tahu ko stalk belog aku, harap ko baca dan faham. Semoga  bahagia dengan apa yang dah ko lakukan. Aku dah maafkan ko and semua orang. Buat la ape ko nak. Aku ok je, dah biasa.
Sekali lagi, aku tak marah. Aku kecik hati je dengan apa yang ko buat.
Eh, ade sorang lagi stalker ek? 👀 haha!

Thanks and sorry for everything beb.
Salam kerinduan dari sahabat hina ko ni.

1 comment

April 30, 2018 at 9:07 PM

i feel u, be strong ya!

Post a Comment