Sunday, April 22, 2018

TAIP DAN PADAM

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 


Taip..padam..
Taip..padam..
Nak taip pun takut. 😂
Nanti di akhirat, setiap apa yang berlaku di dunia akan di tanya dan di tayang kembali oleh Allah swt.

Haish, tak nak lah aku tunggu lama di padang masyar dengan berpeluh-peluh.

Peluh ni kan bergantung kepada amalan kita juga. Ada yang peluhnya sikit separas buku lali. Ada yang peluhnya sampai melimpah-limpah. Peluh ni takkan terkena orang sebelah tau walaupun melimpah. Kita kena hadaplah sorang diri.

Jenuh la aku. Kat dunia ni pun panas sat saja pun dah tak senang duduk. Macam manalah nak hadap panas di sana.

Eh, hampa check balik. Hari ni, ada tak tulis atau menviralkan perkara yang membuatkan Allah tak suka.

Viralkan hobi akhir zaman kita sekarang ni, kenn..!
*sib bek aku ni bukan jenis tekan button share*

p/s : nak type msg and padam kat somenone tu ada la. haha. macam orang bodo plak. ok bai, nak habaq aku rindu member aku yang dulu tu. la ni dia dah beghubah. eh?


2 comments

April 24, 2018 at 10:59 AM

Allahuakhbar, terasa kerdil bila baca post Tim87..
Itulah hakikat sebenar.. Semoga ada sinar dalam hidup ini..
..آمِيْن يَا رَبَّ العَالَمِيْنَ

April 30, 2018 at 9:09 PM

tak tahu lah peluh tahap mana nanti

Post a Comment