Wednesday, February 21, 2018

U J I A N

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Assalamualaikum.

Sekecil dan sebesar apa pun yang datang itu adalah ujian. Kita yang melihat tidak akan sama dengan mereka yang merasai.

Terima kasih untuk semua doa. Sungguh, sakit adalah nikmat dan penyembuh segala rasa hati. Semoga kalian semua sihat-sihat selalu. Sentiasa beroleh ketenangan dan sabar yang dalam. Seminggu sakit ni pun dah rasa nak bunuh diri. Hehe. 

Time sakit ni jugak la kita akan terfikir, apa yang orang tanggung tu tak sama dengan apa yang dilihat. Macam aku, orang boleh cakap sabar, tahan sakit tu dulu.. Bawak bertenang and what so ever. Eh, dah sakit kot, korang tak faham apa aku rasa!! haha. Nak je meraung cakap camtu. Tapi takpe, sakit ni jugak buat aku kenal erti banyak bersabar. Hehe. Kalau tak sabar dah kene lempang dah orang kiri kanan. Hikmah sakit kali ni jugak, aku dah boleh minum air putih yang banyak dalam satu hari. Kahkahkah. Ok, aku mengaku aku tak pandai sangat minum air putih. Kalau ada pun berpaa kali seminggu je. Tu pun kalau ada la. =D

Salam Rabu semua, 

Kakak muncul lagi,

Kau orang perasan ke tidak..? hehe.