Sunday, January 14, 2018

ME!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 


Assalammualaikum wbt.

Hai semua, hai bintang sayang..!

Nak describe pasal aku ni kan, aku ni jenis yang always :

"Eh, takpela..."
"Aku ok je.."
"Dont worry k, aku ok"
"takde pape.."

buttttttt deep down, no words can explain the real feelings! camner nak explain mende tu ahh! susah weh.

*pura-pura ok tapi sebenarnya tak ok*

Takpelah, dah biasa dah kutip sendiri hati yang berkecai ni. Dah la kutip sendiri, cantumkan sendiri pulak tu. Takpe, dah biasa kan. Aku dah biasa. Aku ok je.

Ok bai!

4 comments

January 14, 2018 at 8:38 PM

Kalau saya pulak jenis yg suka tunjuk perasaan.Hahaha tak boleh nak hide langsung.Terus terang pulak tu mintak pujuk bagai.hohohoh sorry menyampuk kat sini ^^

January 15, 2018 at 10:10 AM

@Mizz'strawery Smile heee~ kontraa pulak! tp klo tim memang xleh nak tunjuk sebab xank orang tau kita ade masalah. sometimes kalau dh meletus tu baru la semua mende nak kelaur dr mulut. haha! tapi kalau ade yang rapat tu tahu la perangai, kalau dah diam ke, menyendiri ke, haa ade la masalah tu walaupun xcakap. =)

January 15, 2018 at 2:02 PM

W'salam..
Biasanya mereka yang mempunyai sikap begini anak nombor 3..
Sis anak nombor 3, dulu ada perasaan begitu tapi lawan dan suka terus terang namun masih jaga hati orang lain.. Tak mampu pendam sendiri, kesian hati sendiri selalu disakiti sebab baik sangat so orang ambil kesempatan. Itu pengalaman sis..

So kalau tak dapat dibendung rasa sakit hati, berterus-terang adalah yang terbaik ;-)

January 30, 2018 at 1:28 PM

tq semua. sekadar sharing ape yang telah dirasai je.. =)

Post a Comment