Tuesday, September 5, 2017

KEPUTUSAN TEMUDUGA JAWATAN PEGAWAI PEMBANGUNAN MASYARAKAT GRED S41 (JPNIN)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Assalammualaikum semua..!

Hello September! dah bulan ke 9 dah tahun ni, entry pun tak sampai 10 kot kat blog ni. haha! hampeh betul la awok ni tim..!
by the way, reason entry kali ni pun just nak share je keputusan interview yang lepas je. HAritu aku ade share pasal tapisan interview kat POST ni kan. Cuma masa tu tak sure interview untuk jabatan mana.

Rupanya jawatan tersebut untuk jawatan di Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional (JPNIN). hihihi.


Tadaaaa,,! nahhh setepek...! DUKACITA beb! kikikiki..

Aku dah agak dah pun memang tak dapat. Bukan sonang kot.. Calon ramai, jawatan ade 8 je kekosongan seluruh Malaysia. Acaner tuh..? =D


Okla, tak nak cakap panjang sebab takde benda nak share sangat pun. hiihi. pada yang dah dapat tu, Alhamdulillah, tahniah untuk korang..! keje la elok-elok k. Bukan senang nak dapat so korang patut bangga yang korang ni betul-betul antara yang bertuah.

takpela, aku cuba next time. Sekurang-kurang aku dah ade pengalaman interview gred s41 ni. nak share soalan..? erm, macam ingat-ingat lupe la pulak.. sape nak tanya boleh la aku jawab kot, tapi kalau nak buat satu entry tu aku rasa tak la kot. hiiihhii.. Malu siot, dah la tak dapat, nak share pulak pengalaman tah pape aku ni ha.. haha! =D

okla, sape yang dah dapat keputusan komen kat bawah k. Tak kisah la lulus ke kandas, sekurang-kurang kite share kan. Yang nak tanya pun boleh drop ur comment kat bawah ok. daaaa...!

Sayang ketat sendat dan padat! Mmmuahhciked!


8 comments

September 5, 2017 at 12:23 PM

insyaallah ada rezeki lain yang lebih baik nanti..done follow blog

September 7, 2017 at 2:25 PM

xpa, sbg salah satu pgalaman iv juga wlu xterpilih =) btw, singgah & follow sni daa =D

September 12, 2017 at 5:31 PM

Moh kita tukar bloglist..saya dah masuk anda dalam bloglist saya.

Anonymous
September 20, 2017 at 3:58 PM

Alhamdulillah, saya salah seorang calon berjaya utk jawatan ni. Terus terang mmg tak sangka berjaya sbb kena provok dgn panel. Jadi, mmg lepas iv tu rasa mcm down sbb ok la sbg pengalaman utk prepare iv lain pulak. Apapun kalau dah namanya rezeki mmg takkan salah alamat. Btw, sy dah 3 kali gagal iv spa utk jawatan lain. Akhirnya Allah izinkan utk jawatan PPM S41 ni ;)

P/s: Sy dpt iv di Alor Star dan menetap di KL. Sy pergi balik hari naik flight hanya utk hadir iv ni. Sbb pegawai spa tu kata cuba je hadir mana tahu rezeki di sana. Padahal boleh je dia tukar di KL tp entah la. Hahah

March 23, 2018 at 12:04 AM

Kalau peg masy boleh buat semakan di laman spa tapi kalau untuk pen guru nak buat semakan keputusan temuduga di laman web apa ye ? Ke dapat tahu by surat je ? Ada yang tahu tak..mohon pencerahan

May 6, 2019 at 10:35 PM

Wah tahniah , rezeki xpnh slh alamat , mudahan ad rezeki sy jugak kli ni , huhu , blh la bg tips sedikit sebanyak ni sis.

Anonymous
July 18, 2019 at 9:14 AM

sala,

boleh share apa soalan2 yang ditanya tak? thanks..

Post a Comment