Tuesday, February 27, 2018

MEMORI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 


Untuk semua memori terindah sepanjang kita bersama, aku dedicate lagu ni untuk DIA. Inshaallah, aku cuba move on. Setiap kenangan dan memori still aku simpan dalam hati dan ingatan aku. Walaupun adakala boleh sebak bila ingat balik. Haishhh! But, terfikir jugak, kalau takde jadi benda macam ni takkan ada kenangan pahit manis dalam hidup kita kan. Allah Maha Mengetahui, apa pun aku redha dengan segala keputusan dan apa yang dah terjadi dalam hidup aku ni. Nah, memori untuk korang dengar. Best! *lap ayaq mata sat*


MEMORI - SEVENDAYS

Sudah
Sudahlah Engkau di pandanganku
Berat Sungguh mata melihatnya
Bilakah Engkau kan menyedari

Di Setiap jalan yang penuh liku
Kau
Tidak Selalu ada bersama
Manakah

Dia
Bukan Lagi di setiap mimpi
Tak Bermain main di fikiran
Ku Campak sudah
Memori Kita

Lagi
Lagi Kau hancurkan perasaan
Yang Bercurah dengan semuanya
Pergi Jangan pernah kau ke mari

Di Setiap jalan yang penuh liku
Kau
Tidak Selalu ada bersama
Manakah

Dia
Bukan Lagi di setiap mimpi
Tak Bermain main di fikiran
Ku Campak sudah
Memori Kita
Dia
Bukan Lagi di setiap mimpi
Tak Bermain main di fikiran
Ku Campak sudah
Memori Kita

Dia
Bukan Lagi di setiap mimpi
Tak Bermain main di fikiran
Ku Campak sudah
Memori Kita


p/s : nak letak MV kat sini takleh sebab takleh bukak youtube plak kat opis. Hahaha! korang gugel sendiri la ek. 

7 comments

February 27, 2018 at 8:34 PM

Sedih pada setiap frasanya...membayangkan rasa...

March 1, 2018 at 4:39 PM

sedihnya lirik macam lirik lagu Di Matamu tu

March 1, 2018 at 7:54 PM

sedihnya..

March 2, 2018 at 9:23 AM

@PeRdU cINta kan.. dgr lagu die lagi feel. hehe

March 2, 2018 at 9:23 AM

@farhanna jafri lagu di matamu spe yg bawak ek..?

March 2, 2018 at 9:23 AM

@Muhammad Khairuddin Lim :( dgr lagu die lagi bertambah sedeh. hehe

March 2, 2018 at 12:26 PM

such a good words

Post a Comment