Thursday, January 11, 2018

Mek Zumbie 2k18 Giveaway

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 




Assalammualaikum.

Hello semua! Arini ni aku nak join salah satu GA from Mek Zumbie ni. Aku baru je follow dia, and aku merupakan followers yang ke 654! heeee... Korang yang teringin join  GA Mek Zumbie 2k18 Giveaway, klik je banner kat bawah ni ok. 

http://www.akuseorangtraveler.com/2018/01/mek-zumbie-2k18-giveaway-adidas-sport.html


Hadiah agak menarik cuma kena pilih satu je yang kite idamkan. Hehe. Target aku yang Nike Pouch: ASP001 (preloved) tu. *maybe dia typo kot dalam entry tu kalau ikut dia tulis Adidas Sport Pouch* Cantik pulak, takisahlah preloved ke new ke, aku pakai je mana-mana. Tengok gambar bawah ni. Pouch kaler hitam. Aku dah ade satu kaler pink, kali ni kalau dapat rezeki aku la kan. Pheww! Boleh bawak gi hiking ke mana-mana ke. Aku sempoi je. Plzzzz come to me POUCH!


Aku rasa Mek Zumbie ni suke kot kaler hitam. Maybe la, sebab barang yang nak hadiah tu banyak kaler hitam..! Cantik kan hitam! Ok la, tak nak cakap panjang, doakan aku menang GA ni k. Sape nak join klik je banner tu. Takde tarikh tutup tau GA ni. Bila-bila masa Mek Zumbie akan stop and announce pemenang. Wish all the best pada yang nak join nanti k. 

Mmmmuahhcikedd!



2 comments

January 11, 2018 at 4:35 PM

singgah dari segmen yang sama & follow sini. Goodluck ye :D

January 11, 2018 at 5:03 PM

@farhanna jafri gudluck sis! =)

Post a Comment