Thursday, July 26, 2018

Pandang belakang?

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Pandang belakang!!!

Siapa kata kita tak perlu pandang belakang sedangkan bila pandu kereta 3 cermin kita wajib kanan  kiri dan tengah tengok!

Setiap orang perlu pandang belakang untuk Tak melakukan kesilapan dan kesalahan takkan terjadi lagi. Tim is FOBIA! Huhu.

Untuk hapuskan segala memori ni, kau ctr+alt+del saja sesiapa yang pernah sia-siakan hidup kau selama ni. Biar nampak jahat di mata semua orang,tapi sebab tak nak ingat dah.

Aku nak buang! Tak nak ingat macamana rupa, muka and whatever laa.

Nanti lagi sakit nak move on. Betuuiii dak?

Day by day, kita seloww seloww je delete mana yang dah buang and remove  kau. Supaya kau tak tengok dia, dia pun tak tengok kau. Tapi dah lama dah dia buang and tak tengok. Haha. Tampar pipi sendiri bagi sedaq sket.

Kawan-kawan banyak ada waktu aku gelak gelak. Masa aku turun naik court, urus itu urus ini. Pi jumpa kaunselor. Sampai 2 kali ujian psikologi test, dua dua result hampeh! Resultnya KEMURUNGAN!!

Time tu takdak sapa dekat. Tanya, nasihat, pillow talk. Semua tu takdak! aku nangis sorang2, aku duduk sorang diri dalam bilik. Tak makan beberapa hari. Kelua masuk pulak hospital. Alahai.. mencabar jugak hidup dah tua ni kan. Seronok nya jadi kanak-kanak dulu. ahh tu semua cerita tivi je aku rasa, kawan yang sehidup semati kononnya. Susah senang bersama. Kihkihkih. Reality nya tak banyak camtu. Kalau ada pun satu percent ja kot.

Depa gelakkan kita balik lagi ada sebenaqnya. Malu dapat kawan yang penuh dengan liku liku hidup ni. Kawan-kawan semua dah happy dengan life masing-masing. Masing-masing dah berpecah jugak. Aku cuma sekadar mengenang. Menunggu nasib dan keputusan muktamad.
Aku ctr alt del bersebab. Harapnya kita korang tak jumpa aku lagi. Harap korang tak kenal. Hehe. Aku pun Nak be alone forever. Heehe. *minggu depan dah duduk sendiri dah* melukut la di tepi gantang di rumah kecik sorang2. Menunggu masa untuk di tagging "FOR SALE". Hhehe. Bagi aku Me TIME tu ok.

Takpa, aku ada Allah. Aku yakin.

Nak ke tak nak pandang belakang..? 🤗


Sekian luahan tengah malam. 😢