Sunday, March 11, 2018

A H A D

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Assalammualaikum & hai bloggers and stalkers! 🙈

Ahad,
Kebanyakannya akan lebih santai. Pilih untuk keluar dan habiskan masa bersama keluarga. Santuni pembawa rezeki kata orang.

Ada pula yang stay kat rumah membuta je. Paling tidak pun baring depan tv tanpa mandi sampai la ke petang. Keh keh keh!

Banyak pula sebab untuk teruskan hidup. Tanpa terus mencipta alasan. Cari, bina dan keluarkan kekuatan kita. Hanya kita memahami kehendak diri. Bukan siapa-siapa.

Letaklah diri di atas untuk dihormati. Tunduk ke bumi untuk saling fahami. Semoga dilancarkan urusan korang.

Aku pulak memilih untuk running.
 Balik tu nanti aku tido la, setelah semalaman aku tak dapat tido.

hampir 3 bulan tak running sebab injured bulan dobelas aritu, aku try to get back on track untuk kembali beraksi. Haha. Hebat sangat bunyik nye tu. Ok takpe, aku cuba. Tak sampai 3km pun takpe. Janji lari je. Manja sangat dah kaki ni. 😝 

Ok, siapa nak ikut aku running pagi ni? Jom arr! pastu aku belanja breakfast kehh. 🙈

4 comments

March 11, 2018 at 10:59 AM

once dah stop lari kan
nk starts balik... susah benorrrr

March 12, 2018 at 12:33 AM

Hari Ahad kerja lepastu sama lah kita balas tidur lepas penat. Jom sama-sama running sampai achieve goal :D

March 15, 2018 at 7:45 PM

nice sharing

April 20, 2018 at 12:11 AM

Nak jugak join running!! Hihi

Jemput join segmen dan giveaway di blog Siqah ye :)

LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

SEGMEN : MAKING A BLOG LIST BY BLOG SIQAHIQA

Post a Comment