Wednesday, July 20, 2016

suprise untuk abang!

Assalamualaikum.

Tadaaa..! Suprisee abang! Sayang dah sampai melakaa..! Hehe. Mesti abang tak caye kan? Btw, korang aku gamble je sebenarnya nak turun melaka ni. Rindu sangat punye pasal, last minit carik tiket then blah gitu je. Actually ade urusan kerja kat Kuching, pastu aku amek tiket terus ke KL. huaahuaa! Konon-konon nak buat suprise, nah, aku kena suprise balik. Takde sape kat rumah. Sib bek tanye dulu. Hihi. Tu pun dah nyaris terkantoi. Abang, abang.. Macam tahu tahu je sayang kat mana kan.

First time naik bas dari KLIA 2 ke Melaka. Tu pun siap tanya orang lak takut tersesat lak nanti. Bas semua penuh. Yang ade kol 3.45 petang je. Perut pun dah rancak menari-nari kat dalam. Aku bedal je nasik ngan ayam goreng kat NZ Curry House kat bawah tu. Mahal siott! Ok takpe, aku redah je. Hehe.

Love you abang! πŸ’‹

Xoxo,
Bercakap dengan bintang