Tuesday, July 5, 2016

Dugaan lagi..

Assalamualaikum.

Saat semua orang sibuk buat persiapan raya, aku..? Masih macamni. Kenapa aku tak leh nak terima hakikat dengan ape yang jadi dalam hidup aku ni hah? Ya Allah, aku betul-betul sayangkan dia. Tapi aku kena mengundur diri. Maafkan diri ini. Aku cakap je aku redha tapi hakikat nya tak! Ujian ape lagi ni Ya Allah.

Untuk yang tersayang, maafkan sayang. Sebab terlalu sayanglah orang terpaksa buat keputusan macamni. Sebab taknak bagi harapan yang tinggi. Sebab taknak kecewakan abang .

Terima kasih Allah sebab hadirkan abang untuk aku. Macamana pun abang benci sayang satu harinnanti sayang tetap simpan abang dalam hati sayang. Terima kasih sangat abang sebab abang buat sayang jadi istimewa sangat dalam hidup abang. Buat sayang rasa bahagia sangat. Terima kasih atas kenangan bahagia kita.

Maafkan sayang abang. Maafkan sayang. 😒😒 sayang terpaksa korbankan hati sayang demi menjaga hati semua orang, hati family & orang tertentu. Abang takkan faham ape yang jadi dan biarlah sayang tanggung sorang-sorang perasaan ni dan pengorbanan ini.

Biarlah menjadi rahsia Allah dan sayang. Sayang terpaksa undur diri demi kebahagiaan abang.
Kita kawan sampai syurga k abang. Sesungguhnya sayang berat nak hadapi semua ni. Love u till jannah abang.

Xoxo,
Bercakap dengan bintang